Gmina Niechlów

 

 

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843t.j./

 

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie zadania pn.:

Przebudowa pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Świerczowie rozwijaniem aktywności społecznej mieszkańców wsi.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  2. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa przedmiar robót (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
  3. Zakres prac obejmuję:
  • Roboty rozbiórkowe
  • Instalacje elektryczne
  • Instalacje c.o.
  • Roboty budowlane
  • Przyłącze kanalizacyjne i zbiorniki bezodpływowe
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  2. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
  3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  4. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie.

Zamawiający umożliwia wykonanie wizji lokalnej po pisemnym zgłoszeniu.

  1. Termin realizacji zamówienia:Od daty podpisania umowy do 31.08.2020 r.

III.       Warunki Płatności:Nie  przewiduje się płatności zaliczkowej i częściowej.

Płatność w terminie 14 dni od daty odbioru robót budowlanych protokołem zdawczo – odbiorczym i prawidłowo wystawionej faktury VAT.

  1. Kryteria oceny ofert, ich waga i sposób oceny:
  • Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:

        Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

 

60 %

2

Okres gwarancji

(minimum 36 miesięcy)

40 %

 

  • Liczba punktów jaką uzyska Wykonawca w kryterium „cena” zostanie obliczona według wzoru:

C = (Cmin/ Cob) x 60

gdzie:  C         - liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”

            Cmin     - najniższa cena spośród badanych ofert

            Cob       - cena oferty badanej.

  • Liczba punktów jaką uzyska Wykonawca w kryterium „okres gwarancji” zostanie obliczona według wzoru:

G = (Gob / Gmax) x 40

gdzie:  G         -  liczba punktów uzyskanych w kryterium „okres gwarancji”

            Gob        - okres gwarancji zaoferowany w ofercie badanej

            Gmax     -  najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród badanych ofert.         

Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 36-miesięczny okres, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.

  • Korzystając z powyższych wzorów Zamawiający obliczy wartość punktową każdej oferty:
  • maksymalną liczbę punktów (60) w kryterium „Cena” otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z wzorem;
  • maksymalną liczbę punktów (40) w kryterium „Okres gwarancji” otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji na wykonane prace (minimalnie 36 miesięcy), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z wzorem.
  • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie uzyska najwyższą liczbę punktów, otrzymaną w wyniku zsumowania punktów w kryterium „Cena”
    i w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”.

P = C + G

gdzie:  P          - łączna liczba punktów oferty ocenianej

            C         - liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”

            G         - liczba punktów uzyskanych w kryterium „okres gwarancji”.

  • Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością
    do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
  • Zamawiającyudzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w zapytaniu kryteria wyboru.
  • Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia ten sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
  1. Opis sposobu przygotowania oferty: (forma pisemna z zastrzeżeniem szczelnego zamknięcia).

Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca może przedstawić jedną ofertę. Ofertę należy dostarczyć pocztą, formą mailową lub osobiście do Zamawiającego (sekretariat pokój nr 14).

Wszystkie koszty związane z przedmiotem zamówienia muszą mieć odzwierciedlenie w przygotowanej ofercie. Nie dopuszcza się ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego na etapie wykonywania czynności związanych z realizacją umowy.

  1. Wykaz dokumentów, oświadczeń jakie powinien złożyć Wykonawca:
  2. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
  3. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
  4. Oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień – załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,
  5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5do zapytania ofertowego,
  6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
  7. Kosztorys ofertowy.

VII.      Miejsce i termin złożenia ofert (adres, dzień i godzina):

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego : pok. 14 (sekretariat Urzędu Gminy Niechlów) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przebudowa pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Świerczowie rozwijaniem aktywności społecznej mieszkańców wsi”.

NIE OTWIERAĆ PRZED 15.04.2020 r.

Lub  przesłać drogą elektroniczną adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

w terminie do dnia 15.04.2020 r. ,

 godz. 15:00

VIII.          Miejsce i termin publicznego otwarcia ofert (adres, dzień i godzina):

Urząd Gminy Niechlów, ul. Głogowska 31, 56-215 Niechlów, dnia 16.04.2020 r.

o godz. 08:30.

  1. Inne niezbędne do przeprowadzenia postępowania informacje:

Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o treści jak w Załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Jednocześnie informujemy, że zastrzegamy sobie możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji przed podpisaniem umowy oraz możliwość unieważnienia postępowania.

  1. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gmina Niechlów reprezentowany przez Wójta Gminy Niechlów, ul. Głogowska 33, 56-215 Niechlów
  2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ; tel.: 76 300 01 40
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzeniu dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obroną przed roszczeniami.
  4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
    1. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawozamówieńpublicznych.
    2. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych
    3. Ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
    4. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
  5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa. W szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2017r. Poz. 1579 i 2018) (Ustawa PZP); Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych),
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. W szczególności zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy PZP przez okres 4 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym Umowa została wykonana lub postępowanie o udzielenie Zamówienia zostało zakończone bez zawarcia umowy,
  7. PosiadaPani/Pan prawo:
    1. Prawo żądania dostępu do danych(w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu zgodnie z art. 8a ustawy PZP).
    2. Prawo żądania sprostowania danych (zgodnie z art. 8a ust. 3 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników zgodnie z art. 97 ust. 1b ustawy PZP).
    3. Prawo usunięcia danych w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane.
    4. Prawo żądania ograniczenia przetwarzania (zgodnie z art. 8a ust. 4 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
  8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. UrzęduOchronyDanychOsobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
  12. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
  13. Załączniki. BIP

 

 

 

 

………………………………………………………………

(Kierownik Zamawiającego lub osoba upoważniona)