Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843t.j./
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie zadania pn.:
Przebudowa pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Świerczowie rozwijaniem aktywności społecznej mieszkańców wsi.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiot zamówienia szczegółowo określa przedmiar robót (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
- Zakres prac obejmuję:
- Roboty rozbiórkowe
- Instalacje elektryczne
- Instalacje c.o.
- Roboty budowlane
- Przyłącze kanalizacyjne i zbiorniki bezodpływowe
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
- Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie.
Zamawiający umożliwia wykonanie wizji lokalnej po pisemnym zgłoszeniu.
- Termin realizacji zamówienia:Od daty podpisania umowy do 31.08.2020 r.
III. Warunki Płatności:Nie przewiduje się płatności zaliczkowej i częściowej.
Płatność w terminie 14 dni od daty odbioru robót budowlanych protokołem zdawczo – odbiorczym i prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Kryteria oceny ofert, ich waga i sposób oceny:
- Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:
Nr: |
Nazwa kryterium: |
Waga: |
1 |
Cena
|
60 % |
2 |
Okres gwarancji (minimum 36 miesięcy) |
40 % |
- Liczba punktów jaką uzyska Wykonawca w kryterium „cena” zostanie obliczona według wzoru:
C = (Cmin/ Cob) x 60
gdzie: C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
Cmin - najniższa cena spośród badanych ofert
Cob - cena oferty badanej.
- Liczba punktów jaką uzyska Wykonawca w kryterium „okres gwarancji” zostanie obliczona według wzoru:
G = (Gob / Gmax) x 40
gdzie: G - liczba punktów uzyskanych w kryterium „okres gwarancji”
Gob - okres gwarancji zaoferowany w ofercie badanej
Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród badanych ofert.
Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 36-miesięczny okres, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
- Korzystając z powyższych wzorów Zamawiający obliczy wartość punktową każdej oferty:
- maksymalną liczbę punktów (60) w kryterium „Cena” otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z wzorem;
- maksymalną liczbę punktów (40) w kryterium „Okres gwarancji” otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji na wykonane prace (minimalnie 36 miesięcy), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z wzorem.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie uzyska najwyższą liczbę punktów, otrzymaną w wyniku zsumowania punktów w kryterium „Cena”
i w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”.
P = C + G
gdzie: P - łączna liczba punktów oferty ocenianej
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
G - liczba punktów uzyskanych w kryterium „okres gwarancji”.
- Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością
do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. - Zamawiającyudzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w zapytaniu kryteria wyboru.
- Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia ten sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
- Opis sposobu przygotowania oferty: (forma pisemna z zastrzeżeniem szczelnego zamknięcia).
Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca może przedstawić jedną ofertę. Ofertę należy dostarczyć pocztą, formą mailową lub osobiście do Zamawiającego (sekretariat pokój nr 14).
Wszystkie koszty związane z przedmiotem zamówienia muszą mieć odzwierciedlenie w przygotowanej ofercie. Nie dopuszcza się ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego na etapie wykonywania czynności związanych z realizacją umowy.
- Wykaz dokumentów, oświadczeń jakie powinien złożyć Wykonawca:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
- Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
- Oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień – załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5do zapytania ofertowego,
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- Kosztorys ofertowy.
VII. Miejsce i termin złożenia ofert (adres, dzień i godzina):
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego : pok. 14 (sekretariat Urzędu Gminy Niechlów) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przebudowa pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Świerczowie rozwijaniem aktywności społecznej mieszkańców wsi”.
NIE OTWIERAĆ PRZED 15.04.2020 r.
Lub przesłać drogą elektroniczną adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
w terminie do dnia 15.04.2020 r. ,
godz. 15:00
VIII. Miejsce i termin publicznego otwarcia ofert (adres, dzień i godzina):
Urząd Gminy Niechlów, ul. Głogowska 31, 56-215 Niechlów, dnia 16.04.2020 r.
o godz. 08:30.
- Inne niezbędne do przeprowadzenia postępowania informacje:
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o treści jak w Załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Jednocześnie informujemy, że zastrzegamy sobie możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji przed podpisaniem umowy oraz możliwość unieważnienia postępowania.
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gmina Niechlów reprezentowany przez Wójta Gminy Niechlów, ul. Głogowska 33, 56-215 Niechlów
- W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ; tel.: 76 300 01 40
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzeniu dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obroną przed roszczeniami.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
- Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawozamówieńpublicznych.
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych
- Ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
- Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa. W szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2017r. Poz. 1579 i 2018) (Ustawa PZP); Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych),
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. W szczególności zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy PZP przez okres 4 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym Umowa została wykonana lub postępowanie o udzielenie Zamówienia zostało zakończone bez zawarcia umowy,
- PosiadaPani/Pan prawo:
- Prawo żądania dostępu do danych(w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu zgodnie z art. 8a ustawy PZP).
- Prawo żądania sprostowania danych (zgodnie z art. 8a ust. 3 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników zgodnie z art. 97 ust. 1b ustawy PZP).
- Prawo usunięcia danych w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane.
- Prawo żądania ograniczenia przetwarzania (zgodnie z art. 8a ust. 4 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. UrzęduOchronyDanychOsobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
- Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
- Załączniki. BIP
………………………………………………………………
(Kierownik Zamawiającego lub osoba upoważniona)